fredag den 17. juli 2009

Inden Finland

Hej alle :)

først vil jeg da lige sige tak til Leon, der har lavet denne smarte blog ;)

jeg tager til Riga i morgen kl. 15.05, og flyver videre ¨mod Helsinki kl. 19.35 ( ca. tider.)
jeg har min mobil med, og der kan i altid lige skrive en sms, jeg vil prøve at svare, men det sker nok at jeg læser dem, og så bare lægger mobilen fra mig. ellers bliver de svaret om aftenen.

jeg skal svømme om torsdagen, og alt vil blive vist på livetiming!
så hvis i har lyst til at se Skaaning og Bromer, (der ligger til medalje), gå amok, så kan i jo se der. eller os alle sammen der selvfølgelig svømmer røven ud af dragterne ;)

det var lige lidt update.

Klara

3 kommentarer:

  1. Hej Klara
    Rart at høre, at du er kommet godt afsted.
    I Danmark er vejret blevet normalt dansk sommervejr, og vi venter kun på, at du skal i vandet.
    Husk din vitaminpille, og sørg for at holde dig varm.
    Hvordan var åbningscermonien? Der er tilsyneladende ingen af vores TV-kanaler, der sender fra ungdoms-OL.
    Ved du om der sendes noget på nettet? OL-hjemmesiden viser ikke noget.
    Hvordan er stemningen i lejren? Jeg synes, dagens resultater ser gode ud.
    Nu skal vi i seng og sove.
    Ha' det godt.

    Mange hilsner
    Leon

    SvarSlet
  2. Hej Klara

    Jeg har ikke prøvet det her før men syntes lige at jeg vil sende en hilsen til dig og alle de andre svømmere hvis hilsnen kommer igennem. Kathrine er på Bornholm og kommer hjem fredag aften. Søren tager til Washington på fredag og Gert og jeg er bare på arbejde, men vi har haft 14 dejlige dage i Portugal så vi skal ikke klage. Pøj... Pøj... i morgen jeg vil følge med på skærmen.
    Knus Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Hej Klara!

    Op på hesten igen. Det kan ikke være lige godt hvergang, og du ved også godt, at du kan gøre det bedre. En 18. plads er meget fint, og tiden gør du bedre næste gang. du er stadig en sej svømmetøs. Huske at heppe på resten af holdet, og husk at holde dig munter!!!!!!
    Hilsen
    Leon

    SvarSlet