søndag den 2. august 2009

hejsa (:

grunden til at der ikke blev skrevet under finland, var at vi ikke nåede at få koderne til internettet.. så nu kommer der lidt update ( noget tid efter)

Klara 100 yg: 1.08.40. en super ærgelig tid, da det var mit eneste løb.. var ret ked af det...
men jeg må sige at mit humør hurtigt blev løftet da de 2 dejlige drenge Bromer Og Skaaning vandt Sølv og bronze om aftenen. Bromer i 200 fly, og Skaaning i 50 fri.
noget som vi piger blev eneige om at vi var næsten lige så glade som dem. vi skreg som sindsyge! (:

Og bedre blev det ikke om fredagen! Bronze i 4*100 im til drengene. og der var den samme følelse. og jeg har aldrig skreget så meget i hele mit liv!
jeg er utrolig stolt af at være fra danmark, pga de drenge der svømmede så sindsygt! ( og selvfølgelig også pigerne jo ;)
'
tak for en fantastisk tur!

Klara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar